mylifedreams

Alla inlägg under oktober 2011

Av Marika - 18 oktober 2011 19:06

Den här bilden är hemsk tycker jag. Han har en Justin Bieber tröja och brevid hon ligger en ballong med justin på. Jag tycker inte den är hemsk för Justin är med på bild för honom gillar jag , men bilden är hemsk för att .. barnet har ju massa slangar och är sjuk. Stackars barn .. Usch! :''(

  Stackarn!



Men nu till lite mindre hemsk ;)

Jag var nyss ute på promenad men mamma , pappa , storasyster och hunden :p Det var skönt.. Fast lite läskigt eftersom det var mörk .. :s


En sak som är hemsk också är:

Det är 2 hästar som heter Blesa och Jovis. Blesa är 22 år eller nåt och Jovis 12 år eller nåt :D

Så var dom hästarna hos några andra som inte ägnde dom. För dom hade 2 till hästar så dom låna dom hästarna. Så var dom ute och red men så hände det någonting med en av dom hästarna. Dom visste inte vad. Så hon åkte till väntrinären. Jovis då. Så efter några dagar fattade dom att det var en skellet skada. Så dom gav hon medicin. Så hjälpte det. Men nästa dag var hon lika sämre igen. Såå till slut fick dom avliva henne. Hon var bara 12 år. Så nu är Blesa ensam. :( Hon vet ju inte om att Jovis är död. Så nu är hon hos våra nästan grannar. Bara för våra nästan grannar har 2 andra hästar. Så Blesa är där för att hon inte ska vara ensam..


Men en bra sak är :

Att nu när Blesa är så nära får jag rida på hon :'') Hon är jätte lungn och jag har travat med hon :))

Av Marika - 13 oktober 2011 15:19

Hej! Så ni vet kommer inte min blogg alltid se ut så här :)

Jag kommer ändra tillbaka sen :)

så om ni känns obehagligt kommer min blogg snart ändras tillbaka till mina riktiga färger och header :)

Nu ska jag ta och .. kolla runt liiite. Jag tänkte att jag skulle skriva en berättelse. Hoppas deee blir braa! Men vi får se!

Nu ska jag snaacka lite skyype :D

Hihihihihi! Ajaa , hejdå alla!!


Av Marika - 11 oktober 2011 16:22

sitter häär soffan och  gosar med katten som kurrar. När pappa kommer hem från jobbet åkeer vi till stan , sen blire mcdolnads!!!!!! mumsiii! men japp!

Vad har hänt i eran värld idag? Jag har gjort .. saker ;)

Jaja , nu kommer pappa hem . Blir ett kort inlägg , jag vet.  Men pappa kommer och jag måste sticka! Tiao! :D


Av Marika - 9 oktober 2011 10:38

Tjena mors alla! Haha , Vill bara säga! Glöm inte och kommentera inlägget nedanför detta och skriv en spökhistoria! Jag ska göra ett inlägg senare i oktober med dom läskigaste! Så kommentera på alla nu! :D


Idag ska jag fixa min blogg lite halloween aktig. Jag ska pynta den kan man säga. Sen när halloween är över byter jag tillbaks , när det blir jul så pyntar jag den med juliga saker =) Så på påsk blir det kycklingar och fjädrar. Jag kommer pynta den på högtider kan man säga :)

Nu liigger jag ner i soffan och bloggar som ni förstår :) snart ska jag fixa bloggen till halloween och snart äta kanske?

Tv:en står på och jag har på mig en filt. Skola imorgon , TUMMEN NER för det ;)

Men veckorna går fort så snart är det helg igen!

Den 20 oktober blir det tandläkaren :o Och den 17 blir det vaccination :s

Nej , nu får jag ta å fixxa min header till lite läskigare :)

Hejdå! // Marika <3



Ps. Glöm inte kommentera inlägget nedan med eran lässkigaste spökhistoria! :D


Av Marika - 8 oktober 2011 12:47

Hej! Jag vet , jag vet!jag har inte bloggat på jääääääätte länge men jag har inte haft något att blogga om + jag har varit sjuk. Ja , som sagt jag har varit sjuk. . Jag har varit konstig i magen... Men det är bra nu :)

Japp! Nu sitter jag och äter lite godis efter att ha ätit frukost :D

När jag åt satt jag och familjen och prata om resor! Vill verkligen åka på en utomlands resa snart! Och till danmark också! Jag drömmer om att åka till turkiet... Varför? Jo , för det var något reklam blad men bilder på turkiket. Ja , olika hotell man kan åka till. På ett hotell fanns det 28 rutchkanor och 22 pooler.På ett annat hotell fanns det en pool på 10 000 meter :o Hahahaah! Vill åka diiiiit!!! Vill inte ni?


Är det bara jag som lääängtar mycke till halloween?? Jag älskar halloween för jag älskar att skrämmas och jag älskar läskiga saker. Men jag har inga spökhistorier! :(  Har ni några? Några jätte läskiga?! Om ni har det som kommentera! :)


Jag tänkte att jag skulle ändra min header och lite sånt när det blir halloween. Mina inlägg kommer lite längre fram handla om halloween och har du tur skriver jag just din spökhistoria :D Med ditt under , att du rekommenderat den till mig. Och om du har en blogg kommer jag länka den. Men bara om du skriver en riktigt läskig spökhistoria! :) Ajjaa! hejdå!

// Maaarika duvet <3

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards