mylifedreams

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2011

Haj , nu är jag tiillbakks! :D

Av Marika - 8 oktober 2011 12:47

Hej! Jag vet , jag vet!jag har inte bloggat på jääääääätte länge men jag har inte haft något att blogga om + jag har varit sjuk. Ja , som sagt jag har varit sjuk. . Jag har varit konstig i magen... Men det är bra nu :)

Japp! Nu sitter jag och äter lite godis efter att ha ätit frukost :D

När jag åt satt jag och familjen och prata om resor! Vill verkligen åka på en utomlands resa snart! Och till danmark också! Jag drömmer om att åka till turkiet... Varför? Jo , för det var något reklam blad men bilder på turkiket. Ja , olika hotell man kan åka till. På ett hotell fanns det 28 rutchkanor och 22 pooler.På ett annat hotell fanns det en pool på 10 000 meter :o Hahahaah! Vill åka diiiiit!!! Vill inte ni?


Är det bara jag som lääängtar mycke till halloween?? Jag älskar halloween för jag älskar att skrämmas och jag älskar läskiga saker. Men jag har inga spökhistorier! :(  Har ni några? Några jätte läskiga?! Om ni har det som kommentera! :)


Jag tänkte att jag skulle ändra min header och lite sånt när det blir halloween. Mina inlägg kommer lite längre fram handla om halloween och har du tur skriver jag just din spökhistoria :D Med ditt under , att du rekommenderat den till mig. Och om du har en blogg kommer jag länka den. Men bara om du skriver en riktigt läskig spökhistoria! :) Ajjaa! hejdå!

// Maaarika duvet <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika - 14 november 2011 20:13

Hallopp :) Gårdagens besökare blev 23 st och idag har det varit 12 en såå länge :p Jag har inget att skriva .. hmm .. ee ... jo ... jaa ... joo .. ee .. hmm ... mm .. aa ... hmmm ... jo .. ne .. eller ... hmm ... Jooo! Igår så spelade jag lite golf...

Av Marika - 14 november 2011 20:13

Hallopp :) Gårdagens besökare blev 23 st och idag har det varit 12 en såå länge :p Jag har inget att skriva .. hmm .. ee ... jo ... jaa ... joo .. ee .. hmm ... mm .. aa ... hmmm ... jo .. ne .. eller ... hmm ... Jooo! Igår så spelade jag lite golf...

Av Marika - 12 november 2011 12:23

Hejhej alla! Vad har ni gjort idag då? Jag har int gjort så mycke faktiskt. Därför har jag inte så mycke att skriva om så jag lägger upp några bilder :p Denna första bilden kommer ifrån när vi va på cirkus en gång :D       ...

Av Marika - 6 november 2011 16:56

Hej , nu sitter jag här i soffan och Fryser! Jag har på mig en filt och på fötterna har jag mina goa tofflor. Om det inte är kallt är det varmt... Men ibland är det väl lagom. Idag blir det hemagjord pizza att äta. Muuums säger jag. Och nu har jag ät...

Av Marika - 2 november 2011 22:28

Jamen hej! Det var längesen nu, typ. Glömde logga in i måndags och säga glad halloween så jag gör väl det nu istället ... så .. ja .. GLAD OCH LÄSKIG HALLOWEEN .. i efter skott ;) Höst lovet har gott ungefär halv vägs nu.. Så det är lite kvar!! :D Ja...

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards