mylifedreams

Alla inlägg under juli 2011

Av Marika - 28 juli 2011 20:59

  • Badat i hennes pool / Duschat för att få bort klåret ( Stavning ) .
  • Spelat in en as konstig / Rolig film med Nadja o felicia :).
  • Badat i poolen o duschat igen.
  • Ätit Pizza :).
  • Suttit vid datorn.
  • Kollat pytte lite tv när jag kom dit ;)

                Och ... Ööh ...Haha nej jag kommer inte på något mer.

                 Haha jo ... Innan jag Cykla till hon så duscha jag för att få

                 bort saltet från havet igår från håret .. Men sen när jag kom dit bada

                 Jag ju i klår ( Stavning ) men jag sköljde av mig i deras dusch .. :)

                   Haft kul idag iallafall!   Imorgon så ska vi .. Eller ja det beror på vädret

                    Om det blir fint åker vi till sjön annars ska vi åka o kolla på en kattunge!  Hittat en fin ! :) Om vi ska köpa den .. så läggs bilder upp så fort som möjligt! :) Ha det bra!! / Marika


                                         Ps : R.i.p alltid <3

              

Av Marika - 28 juli 2011 00:19

Ja , idag har vi vart vid havet :) eller ja eftersom klockan är över tolv så var vi där igår ;) Vi vet inte var som händer i morgon eller ja .. jag menar idag ;) , men det beror på vädret . . . Kanske sjön ? Nej , vi får se :) Idag har det varit mulet här hemma men vid havet var det sol så vi passade på att åka dit! :) Det var mysigt! Vattnet var lite kallt men som vanligt när man väl är i så vänjer man sig! :) Ja , just nu gör jag tyyp ingenting ;) Snart blir det nog att borsta tänderna , ta på pjamas och ner i min sköna säng !  Jo , när vi var vid havet så typ satt det något på mitt ben så jag vifta bort det med handen men så typ bet var det nu var mig.. det gjorde ont! Och nu känner jag svulnaden bara lite .. Men det var ingen geting för då hade det gjort ont längre en var det nu gjorde :) Phuu . . . Jag har aldrig blivit geting stucken och vill aldrig bli heller! ;) Någon som blivit det? Gör det ont ? :) / Marika

                                             Ps : R.i.p till Spinner o er i Norge! <3

Av Marika - 26 juli 2011 19:25

Visst har alla hört det som hände i norge ? Alltså bomben! :o Det var en från norge som utlöste en bomb i Oslo ... I Rampljuset fanns en blogg ( Rhetorica-galactica ) Det var en kvinna som berättade att hon visste att det skulle hända. Hon förutspådde de sa hon .... En del av texten var så här när jag översätt den på google översätt från norska till svenska :) Jag förstår inte allt med det mesta förstår jag.. :o 





'' Jag hatar att jag hade rätt. Jag önskar att jag hade fel. Inte för att jag antingen ville ha en terroristorganisation från Mellanöstern skulle stanna kvar, men eftersom så många människor förlorade sina liv i en situation jag faktiskt förutspådde. En situation jag vet inte om jag kunde ha bidragit till att förhindra.
 

De ger enorma skuldkänslor. Hade jag
kunnat göra något för att ändra det som har hänt? Hade det ändrat något om jag hade varit mer aktiva i debatten, om jag hade gått ut och skrek högt att jag tyckte att denna risk fanns? Jag vet inte. Jag vet bara att jag inte kan säga att det inte skulle förändra någonting. För jag kan inte. Jag vet inte det. Jag kommer aldrig att veta''




Undra om hon verkligen visste det ? :)

 Den som bomade var en man en man från norge.. Han bomade en del av sitt egna land .. Så sjukt! Han var det sär nog inte riktigt normal i huvudet



               Nej , nu måste jag gå! :) / Marika


                                            Ps : R.i.p <3





Av Marika - 25 juli 2011 13:54

Man kan säga att det blev sent igår.. Vi var hemma ungefär vid 5 på morgonen :o

Ja , nu gör jag ingenting precis.. Sitter i soffan med datorn och ska snart ta och gå in på blocket och se om det kommit in någon liten katt :) Idag ska vi nog bara vara hemma .. Inte göra något speciellt eller så :) . Ja .. Detta får bli ett väldigt kort inlägg eftersom jag inte har så himmla mycke att skriva om ;) Får se om det blir ett lite längre inlägg sen under dagen :) / Marika



                                                Ps : R.i.p alltid! <3


Av Marika - 25 juli 2011 01:30

  Haha , ni måste bara se Vampyrer suger .. En omgjord twilight komedi! Kolla på den nyss och den var faktiskt en riktigt komedi! Rekomederar den stort asså! ;) Sett twilight? Den är bra .. Men denna var faktiskt också bra..En sak som hände var att när jakob skulle rädda Bella från en av dom människo ätande vampyrerna så ska han ju egentligen bli en varg med blir istället en liten chihuahua! ;) Vill bara säga att den är faktiskt en komedi man skrattar åt! :) Ja , nu tänkte jag stick ner ett tag  och få lite frisk luft :) / Marika :)


                                            Ps : R.i.p <3

Av Marika - 24 juli 2011 22:38

Sitter i vårn grannes säng och tänker :) Tänkte på spinner innan :'( Han finns fortfarande kvar .. här inne i mitt hjärta <3 R.i.p ännu en gång! Men ni kanske inte hört den bra nyheten ? Vi ska ha en till liten katt! Jag är ju jätte ledsen över spinner med hoppas den nya sötisen kommer göra den bättre! T.o.m våran hund verkar sakna sin lilla lek kompis :'( Vi letar fortfarande efter en kattunge på blocket men en har vi inte hittat någon .. Eller jo , men när vi ringt har dom antingen varit tingade , köpta eller någon som ska komma och kolla :'( .. Men vi ger inte upp ! ;)

Några namn förslag föressten? :) Hade varit kul med lite tips! ;) / Marika


                                                 Ps : R.i.p forever! <3


Av Marika - 24 juli 2011 18:32

Ja , jag är iallafall klar och redo till grillnig! På mig har jag en vit klänning som går ner till lite högre en knäna. Klänningen har inga axel band och ett svart flätat skärp runt midjan. Smikning : Mascara och lite svagt med ögon skugga :) Vädret är inte speciellt varmt men .. Aaja ;) . Datorn hänger med dit bort :) Detta blir ett kort inlägg eftersom jag måste packa ner datorn :) <3 Kanske hörs sen ? :) / Marika




                                            Ps : R.i.p <3  

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards