mylifedreams

Alla inlägg under augusti 2011

Av Marika - 23 augusti 2011 15:27

Thjooo! Sitter vid mammas o pappas dator! Min dator ska till belgien eller nåt! :o

Skiiiiiiiiit! Jobbigt och nt ha den här! Nu har jag kommit hem från skolan , ätit nudlar och en kaka ;) Är jätte varm! Rätt så många grader ute! 20 / 22 kanske .. naee men jag vet nt! :) Nu ska jag ta och mysa med katten och hoppas att min dator kommer bli lagad och att alla saker är kvar om jag får tillbaka den! :) Ha're bra nu ba!

Av Marika - 20 augusti 2011 23:05

Hopp! Inne på mammas och pappas dator nu :s Min funkar ju nt! :'( Men jag klarar mig .. som sagt .. kanske går in på telefonen då o då! eller kanske här :) Vem vet! :) Ja .. Liseberg Tomorrow! Wihoo! Få se vad jag vågar åka i år! Jag fundera på atmosfear eller någon av dom där men ... nja den tanken är inte riktigt kvar i huvudet ;) ! Vi åker kanske här i från runt elva or somthing! Öppnar typ tolv och tar la en timme ungefär och åka dit :) Ska bli nice vettja! :) Nu sitter jag och kollar film här på mammas and pappas dator.. men skulle bara skriva detta inlägg för att typ informera med min as konstiga dator oså! :) men haha .. Men nu ska jag fortsätta kolla film! The perfect score heter den :') typ dom bryter sig in i sin skola .. några ungdomar för att själa svaren på proven dom får göra om eftersom dom misslyckades första gången eller nåt ;) Den är bra! En så länge ;) Men aaja! Hejdå då!


// Marika :))

:'(

Av Marika - 19 augusti 2011 22:36

Hejjhejj , ja .. min dator går inte igång :''( går inte att starta eller något .. konstigt faktiskt! :o . De är en Acer så om den ska på lagning så skickas den till Tyskland! :'( kommer vars borta typ i någon månad eller månader :'( så jobbigt! Har ju telefonen men på den ser man inte allt! O den e ju liite mindre o så .. Ja , nu skriver jag oxå på my little mobil ;) hahaha .. sorry om det typ blir lite fel stavat :s vet inte hur det kommer bli med bloggningen men vi får typ se :) jaa .. detta blir ett Miiini inlägg :) lite jobbigt med så smått .. på telefonen :) men vi kanske hörs? Kram! // M a r i k a : ' )

Av Marika - 18 augusti 2011 23:02

sitter här i soffan ( som vanligt ) och gör inget precis :) Chattar med Nadja på facebook och så vidare :) Ska fortsätta med Jultidningarna i morgon! Uppe i ... kmr inte ihåg .. haha ;) Mamma sa typ att deet kanske blir Liseberg på Söndag .. wohoo!! Gud vad kul! Var så längesen! Har inte gjort det i år så det ska bli suupper om det blir men får se!! :) Kanske ligger o läser sen men isåfall så går jag nog o lägger mig om en stund men vi får e som sagt! :) Kmr inte på något att skriva så detta blir ett ytte pytte litet inlägg (:

Av Marika - 17 augusti 2011 14:19

Tahej! Här kommer ett tips!

Ni vet min omröstning :) Många har tagit på att dom absolut inte har några besökare och dom har bara några per dag , eller hur? :)

Men kommentera detta inlägg om ni vill att jag länkar eran / din blogg!

Smart va? :o)

Så bara kommentera och skriv någonting som t.e.x '' hej , kan du länka min blogg? ''

så vill du / ni att jag länkar eran / din blogg? Jamen , kommentera detta inlägg med något liknade jag precis skrev :)

Ha're bra nu! :)

Herrå!

                           // Marika som ni vet :)

Av Marika - 17 augusti 2011 14:12

Tjo! Jag vet att det var ett tag sen jag blogga nu men har inte haft så mkt att skriva om ! :)

Just nu väntar jag på att klockan ska pipa så vi kan ta ut kakan ur ugnen! :)

Bakar med mamma :) Det är choklad rutor typ med strössel på :)

Svårt o förklara men kanske en liten bild kommer upp senare så ni fattar ;) .

Dom är typ goda! Man kan säga att det är sockekaks smet alltså eller ja .. deg eller vad det är ... Sockerkaks deg / Smet fast choklad smak ..

Haha .. jag vet .. fattar säkert inget en då men aajja ;)

Japp , nu piper the klocka! ;)

blir ett kort litet inlägg här va!

Herrå! :)

                         // Marika ;)

Av Marika - 12 augusti 2011 19:08

Hej , jag är med och tävlar om att få 8 länkningar hos www.amaliafoton.bloggplatsen.se . För att vinna ska man skriva detta inlägg och lägga upp den finaste sommarbild man har här :) Och sedan ska man gå in på hennes blogg och skriva en länkning till detta inlägg med bilden man bidrar med (: hon betämmer vilken hon tycker var finast och den vinner.

Här kommer min lilla bild! :


 


 

                                                  Där var den!

                                          Jag tog egentlign bara den första bästa :)


Av Marika - 12 augusti 2011 12:32

Hajsan! Nu blir det stranden , vet inte riktigt hur många grader det är men solen lyser så nu får man passa på! Tar med lite mat och så ..

Så det blir lite lungt idag :)

Men detta blir ett as kort inlägg för stranden väntar! (:

Herrå! // Marika :)

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards