mylifedreams

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Marika - 6 november 2011 16:56

Hej , nu sitter jag här i soffan och Fryser! Jag har på mig en filt och på fötterna har jag mina goa tofflor. Om det inte är kallt är det varmt... Men ibland är det väl lagom. Idag blir det hemagjord pizza att äta. Muuums säger jag. Och nu har jag ätit en glass... Den var väääääldigt god ;) Typ kolaSås på också... Mummsi puuummmmssiiii :D Jag har övat på lite korttrick som jag ska visa upp för familjen sen. Det kommer nog inte gå så bra men jaja! ;D Och senare ikväll ska jag kolla på en gala på MTV kanalen. VärldensFinasteJustinBieber ska vara med. Hoppas han vinner alla 3 priserna <3 Om ni inte vet det är jag ett Juuuuuuustin faaan <3<3 Fattar inte hur man inte kan ÄLSKA honom .. Men men man är väl olika ;DD Efter som bloggarna blivit bredare så känns det som jag skrivit värsta mini mini inlägget men jag har faktiskt nada mer att skriva ;) Så det får väl se ut som ett mini inlägg dådå ;)

Jo juste , jag tänkte säga det oxå att jag ska börja med en ny grej här på bloggen. Det kommer kallas '' Dagens Tema ''

Jag kommer välja en person eller en grej och skriva fakta om den/det. Kanske lägger jag oxå upp en bild. Om ni har tips och vem/vad jag ska skriva små fakta om så bara kommentera eller skriv i fråge-rutan. Detsamma om ni har någon annan fråga! Hejdåå <3



// Marika som nii veeet! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards