mylifedreams

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Marika - 22 juli 2011 23:41

Hej! Om jag säger .. R.i.p , Vila i frid och Rest in peace spinner fattar ni nog vad som hände :(( <3 Han hade fel på njurarna.. Mamma o pappa åkte till vätrineren tidigt på morgonen och det visade sig att han som sagt hade fel på njurarna :(( Vätrineren sa att det var vanligt balnd katter .. Det hände även våran andra katt Findus .. Men han blev ändå 15 år ju. När Vätrineren skulle avliva Spinner sa mamma att spinner sträckte fram tassen och sen när den här sprutan eller vad det är satt på hans tass tog han sin andra tass och la på sprutan .. Precis som att han ville de .. Alltså han hållde tassen över sprutan ... :(( R.i.p säger jag ! <3 Någonsin förlorat ett djur ? Isåfall jag vet hur du kände dig !  Naww !  SKulle lagt upp några bilder på honom .. Men bloggplatsen är seg nu :( <3 Föressten har jag inte så många bra .. Får se om det blir någon annan gång.. Ses , hejdå !


                                              Ps : Rest in peace <3 LoveUspinner 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards