mylifedreams

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Marika - 19 juli 2011 18:23

Dåliga nyheter kan man säga :(( Våran katt spinner är sjuk. Igår var han alldeles smal och när mamma skulle slänga något idag hörde hon att han låg och jama. Nu vill han inte äta utan bara sova :( Vad ska hända ? Han vill bara dricka vatten men det är inget man kan klara sig på. Han måste ju äta ! Men mamma ska försöka tvinga ner han lite bebis välling lite då och då.. Kommer han klara sig? Vilken dröm om han blev frisk igen! Snälla.. Låt han klara sig. Innan har han fått vanlig mat .. Men han har inte viljat äta den. Vi tror inte att han gillat den. Men han jagar ju möss .. Dom äter han väl ? Men han är svag nu :( Vi vet inte om Han kommer klara sig! Min lilla spinner måste klara sig ! <33  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards