mylifedreams

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Marika - 9 augusti 2011 20:02

    Ja , nu blir det att duscha lite :s Orkar ientligen inte men mitt hår är inte så rent just nu. Just nu är jag lite trött , funderarar på att läsa lite när jag ska sova. Vi får se :)

Jag tyyp gäspar hela tiden nu och mina ögon är lite trötta :) men , ja det är kvälls trött het eller något för klockan är bara något över Åtta nu. Eller så var det för jag gick upp halv nio idag ... Ja , det kan det nog bero på ;) Men nu väntar duschen .. tyvärr ;) / Marika som du vet .. :)



Av Marika - 9 augusti 2011 15:04

Haha , hitta denna på en blogg och kände att jag bara behövde

kopiera och visa här på bloggen :)


Tjejen : Hej!

Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen: Vill du att jag ska gå?

Killen: Nej, vad har du fått de ifrån? Bara tanken får mig att på dåligt!?

Tjejen: Älskar du mig?

Killen: Självklart! Alla tider på dygnet!

Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?

Killen: Nej aldrig, varför frågar du ens?

Tjejen: Vill du kyssa mig?

Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det!

Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?

Killen: Är du galen? Du känner väl mig?

Tjejen: Kan jag lita på dig?

Killen: Ja älskling...

Tjejen: Älskling...?


 Läs nu ner ifrån och upp istället ;) :o

Av Marika - 9 augusti 2011 14:15

Jaopp , nu har jag ätit lite våfflor till mellan mål och sitter nu och bloggar :) Kommentera en blogg innan www.flaxlund.bloggplatsen.se . Jag fråga om dom/hon kunde länka min blogg osv. Ja , gå in och se vad dom/hon skrev ;) Blev glad när jag hörde att hon/dom gillade min blogg :)


Ni får gärna kommentera detta inlägg om ni vill jag ska nämna er/din blogg i ett inlägg och osv :)


Ja , jag har inte så mkt att skriva just nu så jag lägger upp någon bild istället :)


     

                                                  
    Asså om några av ni läsare

                                                 känner igen någon av dom här bilderna från

                                          www.INeverLetYouGo.bloggplatsen.se så äre för att

                                         det är jag och min kompis som håller i den.


                                        Så jag har inte snott den från en blogg som jag inte vet

                                            vems det är :) / Marika

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards