mylifedreams

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Marika - 8 augusti 2011 17:56

Yey! Äntligen har vi hittat en liten kattunge :) Han är gosig , busig , snäll , söt , rolig och är världens bästaste katt just nu! Han gillar att busa men när han busat och blivit trött ligger han gärna på en filt i knät i soffan och sover o myser medans man själv sitt ligger i soffan och klappar han o kolla på Tv :) Han var mycke finare i verkligheten en på bild på blocket innan vi hämta han! Men han var ju jätte söt på bild så han blev dubbelt så söt nu ;) Ja , nu efter att ha legat i mitt knä och sovit och drömt lite så är han busig och springer runt i köket :) Jag har inte bloggat på så länge men nu har jag mycke att berätta om! :) Vi var och hämta han igår :) Föressten vad ska han heta? Förslag? :) Men idag på morgonen så var det roligt att komma ner till honom :) Det är lite jobbigt eftersom våran hund är en shäfer och aldrig ens sett en kattunge innan. Hon är väldigt stor jämnfört men han. Hon vill gärna slicka på honom och han är lite rädd för hon .. Men vi hoppas allt går bra , skulle bli så ledsen om något skulle hända :( Men det behövs inte tänka på nu! Eller hur? :)

Men nu kanske ni vill veta hur han ser ut?!?! :) Det hade jag viljat iallafall :)

Han spinner ungefär hela tiden och är kelig och busig på samma gång! Haha :)

Men ja .. Lite bilder var det ju! :)



                                                            
    Söt va? :)

                                     Ja , det tycker jag iallafall :)

                          Han är redan som en i familjen det enda problemet är Tasha

                  men vi får hoppas det blir bra .. som jag sa innan ;)

            Men nu ska jag ta och busa lite med busungen min ;)

                                          / Hejdå :)


                                                  
    Ps :

                         Har ni lust så kanske ni vill ta en titt på min systers blogg?

                                      www.emiliaas.bloggplatsen.se/

                                Vill bara vara lite snäll om ni undrar :)

                          Hon vet inte ens om att jag skriver det men jaja :)

                             Det gör säkert inget ;) / Hejdå ... igen ;)

                    

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards