mylifedreams

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Marika - 11 augusti 2011 21:51

Tjolla! låg här på golvet och så helt plötsligt hoppa kisemisen upp på minrygg och kolla mot datorn och nu ligger han där .. haha! :)

Han ligger säkert skönt men jag måste hålla uppe huvudet och blir stel i nacken :o

Hahaha , men han får la ligga kvar där en stund ;)

Vart på gekås och köpt lite nu :) Haha , ja nu har jag ätit nudlar och köttbullar .. haha jag vet det låter as knäppt .. men det är supeer gott faktiskt! ;)

Jo juste gekås var det ju .. Jo jag hitta lite fynd :)


              

En typ tunika/Klänning :)

En supeer mysig filt :)

En vatten mascara :)

      


                                          Ha're så bra ! :')

                                               // Marika

Presentation


Nemen hej .. kul att du stöter på mig ;) Ja , detta e min blogg som handlar om min vardag. Jag älskar min familj och jag gillar mitt liv. Jag bor med min mamma , pappa , storasyster , hund , två marsvin och en kattunge. Läs min blogg och kommentera :p

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Har ni många besökare på eran blogg ? :)
 Nej inte så många :(
 Nej ! Absolut inga! :(
 Ja! Jätte många! :)
 Nja .. några per dag
 Ja, rätt så många faktiskt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards